luni, 2 februarie 2015

Lucrurile bune nu au nevoie de ambalaj frumos

Mai mereu se întâmplă să punem accent  mai mult pe ambalaj decât pe conținut. Ne atrage atenția ceea ce se reflectă în ochii noștri și nu reușim să vedem dincolo de ambalaj. 

Dar odată desfăcute aceste pachete observăm că ele nu conțin nimic, sunt goale pe dinăuntru.
Frumusețea sufletului, bunătatea, iubirea, nu se ascund niciodată în pachete strălucitoare, luxuriante. Ele ajung în pachetele mici în viața noastră, dar foarte rari sunt aceia care ajung să le desfacă.
 Am învățat să desfac umil una câte una, fundele celor mai urâte și mai mici pachete în căutarea febrilă a sentimentelor care îmi aduc fericirea. Am învățat să caut lucrurile frumoase, oamenii frumoși, iubirea adevărată în cele mai urâte pachete, fiindcă în ele am descoperit adevăratele valori umane.
 Am învățat  că lucrurile frumoase întotdeauna apar la sfârșit. Prieteniile cele mai frumoase, oamenii cei mai frumoși, sunt cei care apar în viața ta în momentele cele mai urâte, în clipele cele mai grele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu