vineri, 6 februarie 2015

Am învățat...

Am învățat că am nevoie de Dumnezeu în viață și-n inimă și că orice lucru care la mine este cu neputință la El e cu putință.
Am învățat că în ciuda greutăților de care am parte, viața este frumoasă și plăcută.
Am învățat că orice s-ar întâmpla viața continuă să meargă mai departe.
Am învățat că după fiecare zi vine noaptea și după fiecare durere, mângâierea.
Am învățat că nu sunt singur și că oricând am nevoie de ajutor este suficient să știu cum și cui să-l cer.
 Am învățat că iubirea este tot ce-mi trebuie ca viața să fie plină de fericire.
Am învățat că sufletul are nevoie de iertare și generozitate pentru a cunoaște împlinirea.
Am învățat că durerea mea poate fi și durerea altora și că iertarea poate șterge orice urmă de resentiment din suflet.
Am învățat că am mereu pentru ce să fiu recunoscător, am pentru ce să spun „mulțumesc”, am pentru ce să sper și să trăiesc.
Am învățat să mă  
Am învățat să primesc totul ca pe o binecuvântare.
Am învățat că fiecare rază de soare este menită să ne amintească că îl avem pe Dumnezeu printre noi și că El este oricând pregătit să ne primească rugăciunile. 
 Am învățat că viața se manifestă doar prin iubire și prin profunzimea sentimentelor, de aceea nu mă sfiesc să iubesc, să iert, să dăruiesc.
Am învățat că timpul se scurge cu nepăsare, iar ziua de mâine nu este promisă niciunuia dintre noi.
Am învățat că momentul prezent este tot ceea ce am în această călătorie numită  „viață”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu