miercuri, 11 februarie 2015

Iubesc...

Iubesc oamenii simpli, care nu epatează. Iubesc oamenii care emană iubire și căldură. Iubesc oamenii sensibili. Iubesc oamenii care cred în valorile umane și le păstrează în sufletul și viața lor. Iubesc oamenii naturali. Iubesc oamenii care zâmbesc fără motiv. Iubesc oamenii care știu ce-și doresc de la viață și știu cum să o abordeze, cu credință, încredere și sinceritate. Iubesc oamenii inimoși, imperfecți, surprinzători, eleganți, îndrăgostiți, melancolici, inteligenți, sclipitori, blânzi, calmi, veseli. Îi iubesc pentru că mereu îmi oferă o lecție de viață. Îi iubesc pentru că îmi umplu gândurile și viața cu iubire, căldură, simpatie și armonie.  Îi iubesc pentru că reușesc să mă facă să zâmbesc. Îi iubesc pentru că reușesc să-mi aducă o rază de soare și în cele mai înnorate zile. Îi iubesc pentru că reușesc să-mi ofere o perspectivă minunată asupra lucrurilor care îmi ghidează pașii în viață. Îi iubesc pentru sentimentul cald și profund pe care îl emană și cu care rămân în suflet după ce îi cunosc.
 Oameni speciali care fără să bată, fără să insiste intră în sufletul meu și creează minuni.
 Acești oameni pot fi întâlniți pretutindeni, pe stradă, la biserică, la serviciu, la școală, pe mijloacele de transport, în parc, pe internet. Inima mea este mereu larg deschisă spre ei.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu