joi, 5 martie 2015

De astăzi

De astăzi dau frâu liber sentimentelor, emoțiilor și trăirilor. 
De astăzi o să mă bucur ca un copil inocent de fiecare gest, de fiecare cuvânt sau mângâiere, de
zâmbete sincere, de tot ce este menit să-mi întinerească sufletul.
De astăzi vreau să primesc iubirea celor care mă înconjoară și să „profit” ca un egoist de sentimentele lor frumoase pentru a-mi elibera sufletul de tot ce e urât.
De astăzi arunc toate gândurile urâte, tot ce e întunecat în mine, vreau să mă gândesc doar la lucruri frumoase, la momentele speciale care au fost în viața mea și care încă mai sunt.
De astăzi nu mai vreau să trăiesc cu regrete, o să-mi iert  greșelile, defectele, slăbiciunile și o să-mi croiesc un alt drum folosindu-mă de ce am învățat din greșeli.
De astăzi voi trăi cu gândul la un prezent existent și nu cu gândul la trecut.
De astăzi o să mă gândesc la viitor cu speranță, cu încredere, cu detașare, fără teamă.
De astăzi promit să fiu fericit și mulțumit, să simt generozitate și iubire, să-mi trăiesc viața onorabil, simplu și  frumos.
De astăzi vreau să fiu motivul pentru care cineva zâmbește. 
De astăzi vreau să văd doar lumina din viețile celor din jurul meu.
De astăzi mă bucur de minunea vieții și înțeleg că rolul meu în lume este să iert și să iubesc.
De astăzi o să las visele să prindă aripi și să zboare spre o realitate palpabilă.  
De astăzi fac un legământ cu sufletul meu, să dăruiască iubirea fără să aibă nici o așteptare.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu