vineri, 10 februarie 2017

As vrea




Aş vrea să pleci, dar doar ca să te întorci la mine;

Aş vrea să-mi vezi pata neagră din suflet, dar doar ca să mă accepţi de tot;

Aş vrea să ţipi, să urli la mine, dar doar să mă deştepţi;

Aş vrea un loc de ascuns să-ţi fiu, dar doar atunci când vrei să scapi de lume;

Aş vrea să-ţi număr lacrimile, dar doar lacrimi de fericire;

Aş vrea să-ţi fiu trecut, dar doar trecut peste obstacole;

Aş vrea să văd cum te aprinzi, dar doar atunci când cu iubire te ating;

Aş vrea să uiţi de tot şi toate, dar doar atunci când eşti la mine-n braţe;

Aș vrea și mințile să-ți pierzi, dar doar atunci când blând te mângâi cu o privire;

Aș vrea să fii un trandafir, iar eu un spin, dar doar mireasmă să oferi, cu strălucire să trăiești, iar eu să te feresc de ce-i primejdios;

Aş vrea ca între noi să fie o mare, dar doar o mare de iubire.

Călin Perțe




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu