luni, 13 februarie 2017

Arc de dor peste timp

Mi-e dor de zilele în care visam să cresc, să ajung mare,
Mi-e dor de începuturi și de avântul ce-l aveam,
Mi-e dor să simt simpla bucurie a existenței,
Mi-e dor de prietenii adevărați de altădată,
Mi-e dor de poveștile bunicilor și de basme,
Mi-e dor de vocea ce mă trezea în fiecare dimineață,
Mi-e dor de iernile de odinioară și de ploile calde de vară,
Mi-e dor de căldura ce o simțeam în brațele bunicii,
Mi-e dor de apa rece ce o beam din palme de la izvor,
Mi-e dor să culeg flori și să le dăruiesc,
Mi-e dor să am probleme doar în culegere la matematică,
Mi-e dor să mă rostogolesc prin iarbă,
Mi-e dor de fericirea ce vine din „nimic”,
Mi-e dor de Sărbători, așa cum le trăiam odată,
Mi-e dor de sentimente sincere, de oameni fără măști,
Mi-e dor de inocență și să spun ce simt fără să fiu judecat,
Mi-e dor de cântece de mult uitate, de jocuri colorate,
Mi-e dor de lumea de miracole, scăldată în lumină,
Mi-e dor de zilele în care nu știam ce este dorul,
Mi-e dor de tot ce-n urmă am lăsat,
Mi-e dor...de tot ce-a fost frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu