joi, 3 noiembrie 2016

Luptă, luptă...iar când simţi că nu mai poţi, luptă



Lucruri pentru care trebuie să lupţi până la sfârşit,

Chiar şi atunci când pare o misiune imposibilă sunt lucruri şi ţeluri pentru care trebuie să lupţi până la ultima suflare cu toată dârzenia şi energia. Lupte din care să faci un scop. Lupte din care trebuie să câştigi. Lupta pentru iubire este de căpătâi. Chiar şi atunci când nu mai ai putere, găseşte! Renunţarea la această luptă poate devenii primejdioasă. Ai o iubire la care visezi? Luptă să o câştigi!

Luptă pentru adevăr, luptă pentru dreptate. Ştii pe cineva judecat pe nedrept? Luptă! Luptă pentru adevărul care trebuie spus, pentru iubirea care trebuie câştigată.

Luptă pentru fericirea ta. Luptă pentru fericirea celor din jur. Pentru pace şi buna înţelegere. E modul prin care trebuie să îţi faci remarcată existenţa pe acest Pământ.
Luptă pentru visurile tale. Nu asista cu indiferenţă ca şi cum ai fi musafir în viaţa ta! Sunt lupte pe care nimeni nu le poate câștiga în locul tău. Luptă pentru ceea ce crezi. Luptă pentru a lăsa ceva bun în urma ta.

Luptă cu tine. Cu patimile tale, cu fricile tale, cu gândurile rele. Luptă cu răul din propriul suflet. „Lupta cu răul din inima mea" este un principiu adevărat, fundamentat solid şi puternic pe care se poate construi bunăstarea umanităţii. Numai cine s-a luptat cu răul din propria inimă poate duce o luptă împotriva răului în general.


Luptăm, ca la finalul vieţii să putem spune:

”Lupta cea bună m-am luptat, călătoria am săvârşit, credinţa am păzit. De acum mi s-a gătit cununa dreptăţii, pe care Domnul mi-o va da în ziua aceea.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu