sâmbătă, 12 noiembrie 2016

Poem de iubire

Ești rază de iubire ce pașii-mi călăuzești,
Ești visul meu adânc în noaptea-n tunecată,
Ești gândul ce-mi trepede din zori pân'la asfințit,
Ești lacrima ce-o port pe obrazu-mi uscat.

Ești zâmbetul frumos ce chipul mi-a purtat,
Ești mângâiere blândă și sentiment neuitat,
Ești ruga mea-nălțată din credința toată,
Ești valul mării ce mângâie-n tăcere.

Ești dorul de iubire ce-l port pictat în mine,
Ești cerul meu senin și steagul alb al păcii,
Ești soarele din roua ce buzele-mi răcoresc,
Ești floarea frumuseții și chipul bunătății.

Ești toamna ce-a venit și vara ce-a trecut,
Ești tot ce mi-am dorit și chiar mai mult,
Ești jertfa mea ce niciodată n-a durut,
Ești timpul meu oprit, iubirea ce nu moare.

Ești parte din mine, o amintire vie,
Ești taină, speranță, lumină și toate la un loc,
Ești mare împlinire a tot ce este viață,
Ești tot ce mi-am dorit,

și tot ce am avut...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu