marți, 25 octombrie 2016

Iubirea

Învăţ să iubesc

În iubire nu există învinşi şi învingători. Fiecare vine cu ce are mai bun, iar la plecare fiecare pleacă cu ce i-a dat celălalt. Încredere, compasiune, speranţă, bucurie, dragoste, pasiune, mângâiere, deznădejde, dezamăgire, regrete, reproşuri, deziluzii...

Tânjim după persoana plecată. Uităm să ne mai gândim la noi. Mintea nu ne mai aparţine, gândul este doar la ea. O floare, o bancă dintr-un parc, soarele ce intră pe geam, felinarul de pe stradă...totul ne aminteşte de acea persoană. Suntem captivi în propria carapace. Ne simţim eliberaţi doar atunci când oferim. Dragoste, căldură. 

Totul se întâmplă cu un scop. Iubirea cerne. Mulţi intră în inima noastră, puţini rămân. Cine ţi-a cunoscut pata de întuneric din suflet şi nu te părăseşte înseamnă că te-a ales pentru totdeauna.
Amintirile nu ni le pot lua nimeni. Poţi păstra veşnic o persoană în viaţa ta prin amintiri. O poţi iubi prin rugăciune. Cine îţi atinge sufletul odată nu mai poate fi uitat. Este o lege a iubirii. Resect-o! Nu trăi în trecut. Trăieşte iubirea la prezent.

Soarele răsare şi în văile cele mai adânci. Florile cresc şi pe culmile cele mai înalte. Totul este o minune. Din iubire se nasc minuni. Minunea simpă-i darul de a şti ce-i dor.

Azi în mine s-a schimbat anotimpul. Chiar dacă nu mai eşti, în mine vorbeşti neîncetat. Locul cel mai frumos în care am fost, a fost la tine în suflet. În braţele tale am gustat din Paradis. Prin sinusurile tale am respirat aerul cel mai tare. De la înălţimea pasiunii noastre. Prin ochii tăi am descoperit frumosul. În tine am văzut Cerul. Încă mai simt strânsoarea caldă din fragedele tale mâini.

Iubirea dă sens la orice. Când te rătăceşti caută-te în suflet. Când nu ştii cine eşti, priveşte-te prin ochii mei şi vei înţelege cât eşti de diafan/ă. Când nu găseşti răspunsuri priveşte cerul şi întreg universul îţi va răspunde. Iubirea sinceră, curată rămâne indiferent de timp, distanţă, durere şi oameni care încearcă să o schimbe.

Iubirea noastră rămâne scrisă pe cer. În versuri.

Am dreptul să plec doar pentru a te proteja de mine. Asta înseamnă că te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu