miercuri, 3 ianuarie 2018

S-a mai dus un an ca norii grei pe șesuri

Să Îi mulțumim Bunului Dumnezeu pentru anul care a trecut și pentru tot ce ne-a oferit, pentru cele bune și pentru cele mai puțin bune. Pentru sănătatea ce ne-a dăruit-o, dar și pentru zilele când am fost bolnavi, pentru pacea și clipele liniștite, dar și pentru zilele de ispite și tulburare. Pentru dragostea ce am primit-o, dar și pentru zilele când am fost alungați, loviți sau jigniți. Pentru cei care încă sunt lângă noi pe drumul acestei vieți, dar și pentru cei pe care Dumnezeu a ales să-i îndepărteze. Pentru zâmbete, dar și pentru lacrimi. Pentru reușite, dar și pentru eșecuri. Pentru fiecare cădere și pentru momentele în care te-ai ridicat pe propriile picioare.

Toate sunt rânduite de El pentru binele fiecăruia dintre noi, chiar dacă de multe ori considerăm că am fost nedreptăți sau rugăciunea nu ne-a fost ascultată după cum ne-am fi dorit noi. Așadar, să Îi mulțumim și pentru faptul că nu ne-a împlinit anumite cereri știind că sunt vătămătoare pentru sufletul sau trupul nostru, ocrotindu-ne, astfel, prin Pronia Sa cea atotștiutoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu