marți, 30 ianuarie 2018

Mă cunoști cu adevărat?

Nu mă privi raportându-te la ceea ce ești tu.
Nu trage concluzii după câteva cuvinte pe care le rostesc.
Nu îmi evalua faptele fără să îmi cunoști adevăratele intenții.
Nu mă judeca după greșelile din trecut pentru că nu știi motivele care au dus la înfăptuirea lor.
Nu îmi analiza inteligența și maturitatea fără să îmi cunoști experiențele de viață.
Nu mă privi prin ochii altora, fă-ți propria părere fără să fii influențat de altcineva.
Dacă vrei să știi cine sunt cu adevărat descoperă-mi visurile, trecutul și universul.
Descoperă-mi slăbiciunile și cât pot fi de puternic când sunt la pământ. Cum râd atunci când aș putea să plâng și cum mă lupt cu neputințele mele.
Descoperă-mi temerile și cum sunt supus eșecului în ciudat tuturor eforturilor depuse.
Descoperă cât dăruiesc și cât primesc înapoi.
Descoperă cât greșesc și câte regrete adun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu