miercuri, 3 mai 2017

Ce simplu ar fi

Ce simplu ar fi dacă nu am bârfi,
dacă nici de zavistie nu am ști
și de ură și viclenii am fugi.

Ce simplu ar fi dacă nu am blama atât,
Dacă nici cu gândul nu am pângări,
Ș-am privi doar cu ochii iubirii.

Ce simplu ar fi dacă nu ne-am învrăjbi,
Dacă nici dezbinarea nu am permite
Și în fraternitate cu toții am trăi.

Ce simplu ar fi dacă nu am judeca,
Dacă nici limba cu înjurii nu am profana-o
Și-n rugăciuni pe toți i-am purta.

Ce simplu ar fi dacă nu am schimba rânduiala,
Dacă nici un lucru nu ar fi după plăcerea noastră
Și-n voia lui Dumnezeu pe toate de le-am lăsa.

Ce simplu ar fi dacă nu am nedreptății,
Dacă nici la ce are altul nu am pofti
Și haina sincerității am îmbrăca-o mai des.

Ce simplu ar fi să rămânem copii ai Luminii,
Dacă iubirea ar fi alegerea în fiecare zi
Și din jertfă ne-am face un scop.

Ce simplu ar fi...


Călin Perțe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu