marți, 21 martie 2017

Răspunzător de fapte


În urma noastră vor veni şi alţii,
Călătorind pribegi prin astă lume.
Şi vor găsii ce am lăsat prin fapte, sau prin vorbe,
Ce pildă am dat, spre ce am îndemnat.

Îndemn spre bine sau spre rău,
Sau ce cărare am arătat, ce cale am urmat,
Pe mulţi spre rai sau iad o să-i îndrume,
Spre paradisul cerului sau chinul întunericului.

În fiecare vorbă ce o spunem,
Lăsăm din noi o parte,
Cu ea ne facem parte-n rai,
Sau de e rea, ne duce spre pierzanie.

Să nu uităm, deci dragi prieteni,
Că pentru toate vom da sema.
Ori pe pământ ori după moarte,
De toate vom răspunde.

Trăind cu grijă în credinţă, cu dragoste de aproape,
Lăsând în urmă luminos,
Un semn, un gând, un drum frumos,
Vom fi mereu în viaţă.  

Călin Perţe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu