duminică, 5 martie 2017

Alegeri

În fiecare dimineață când mă trezesc, știu că am posibilitatea să aleg între a fi plin de viață sau a fi  într-o dispoziție proastă. Aleg să fiu plin de viață!
De fiecare dată când cad, știu că am posibilitatea să încerc să mă ridic sau să rămân acolo jos. Aleg de fiecare dată să mă ridic!
Atunci când cineva-mi greșește, știu că am posibilitatea să iert sau să port ranchiună. Aleg să iert!
Când un lucru rău vine asupra mea, știu că am posibilitatea să mă victimizez sau să învăț ceva din din ce mi se întâmplă. Aleg să învăț!
Când cei din jur mă descurajează, știu că am posibilitatea să-i ascult sau să îmi continui drumul. Aleg să-mi continui drumul!
În călătoria pe care o fac prin viaţă, ştiu că am posibilitatea să privesc totul prin credință sau prin prisma fricii. Aleg să privesc prin credinţă!

Și atunci când mi-e greu să aleg ce este bine, mă rog la Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu