luni, 2 ianuarie 2017

Un nou inceput



Fiecare început de an este ca un nou start pentru fiecare. Este punctul de plecare în ceea ce dorim să facem. Pentru că fiecare început de an aduce în primul rând speranțe. Speranța că anul nou va fi mai bun decât precedentul. Apoi ne facem planuri.  Realizăm cât de repede se scurg anii. Este gândul care nu îmi dă pace. Sunt tot mai departe în ani de copilărie. Ce nostalgic…

Privesc spre viitor și nu știu ce mă așteaptă. Dar știu ce îmi doresc. Un amalgam de planuri, dorințe și obiective se nasc în mine. În primul rând îmi doresc să nu refuz nicio provocare sau șanșă. Vreau să trăiesc fără regrete și să experimentez cât mai mult. Vreau ca în ultima parte a vieții să fiu împăcat cu tot ce am făcut și să nu regret că mi-a scăpat ceva. Vreau să folosesc timpul în avantajul meu. Să nu-l irosesc făcând lucruri inutile sau făcând păcate.

Să îți faci timp pentru tine, pentru micile bucurii, pentru nevoile tale înseamnă să te respecți. Să îți faci timp pentru perosana iubită, înseamnă să faci cea mai frumoasă declarație de dragoste.  Să faci o faptă bună înseamnă să îți faci un loc în cer.

Viața este primul dar primit de la Dumnezeu prin părinți. Timul este un alt dar, el este cel care ne cheamă mereu. Ne cheamă la a trăi, ne cheamă la a împlini, la fapte, la bucurie, ne cheamă la viața veșnică. Este busola care nu ne lasă să rătăcim.  

Să folosim timpul ce ne stă în față cu folos, să-l trăim în bucurie, cu mulțumire și cu iubire. Să nu-l ținem doar pentru noi. Să-l oferim celor care au nevoi. Să-l hrănim cu rugăciuni. Să-l apreciem la valoarea lui și să ”profităm” de el. Să trăim azi ce e de trăit, mâine nu știm ce ne mai rezervă timpul.


Să trăim cu timp și fără timp în credință. 

(Calin Perte)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu