vineri, 9 iunie 2017

Drumul meu

Pe drumul meu nu sunt doar flori sunt şi obstacole sau bariere. Dar merg pe el tot înainte chiar dacă mă mai prăbuşesc şi nu mai am puteri să mă ridic. Dar mâna Tatălui Ceresc coboară blând spre mine şi mă ridică iar pe drumul meu. 

Merg pe el tot înaite chiar dacă nu îmi iese totul cum doresc ori toate sunt pe dos şi locul meu în lume nu mai ştiu care este. Dar cred în Tatăl meu Ceresc şi ştiu că nu mă lasă, o cale El va face şi prin pustiul meu.      

Merg pe el tot înainte chiar dacă răul mă însoţeşte şi-n suflet port amărăciunea grea, ştiu, viaţa e aşa cum înţeleg să o fac şi totul ţine doar o clipă, din rău am învăţat să scot doar ce e bun. 

Merg pe el tot înainte chiar dacă mulţi m-au părăsit, iar unii din cei ce-au rămas încearcă să mă descurajeze prin viclenii, dar nu-i ascult şi-mi văd de drumul meu.  Acolo sus e Tatăl ce mă însoțește tot mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu