vineri, 11 decembrie 2015

Momentul schimbării



Vin momente în care suntem nevoiți să luăm decizii dificile pentru a ajunge acolo unde ne dorim. Decizii dificile dar care trebuie să aducă ceva bun. Uneori, suntem nevoiți să punem punct unor episoade din viață la care ținem și de care ne ținem agățați, fiindu-ne teamă să le dăm drumul.
Cam în acest punct mă aflu în acest moment. 

Și ezit între a nu schimba nimic și a-mi întoarce universul pe dos. Simt o nevoie urgentă de schimbare, ca și cum nimic nu mă mai mulțumește, care în ultima perioadă, s-a contopit cu comoditatea și teama de schimbarea. Zeci de întrebări își fac loc înăuntrul meu și încerc să le caut tuturor răspunsuri. E greu. E dureros. E dificil să decizi și să accepți situația.

Însă, vine un timp, în care sufletul are nevoie să fie pus pe primul loc și nu te mai lasă să stai liniștit. Te inundă cu insomnii, cu întrebări, cu gânduri ciudate, cu dorințe și vise absurde și îți șoptește că nu ești bine, că se poate mai mult, că se dorește mai mult din partea ta. Și atunci te trezești într-o bună zi că vrei ceva mai mult, că visezi și tu la ceva mai frumos, la ceva mai plăcut, la ceva care să-ți umple golurile sufletului. Și atunci știi că nu ai încotro și că trebuie să iei niște decizii.

Vine o vreme cânt trebuie să te gândești mai mult la visurile tale. Și știi că trebuie să iei măsuri urgente, dar eziți. Nu știu de ce …poate că teama de schimbare e mare sau poate că nu suntem obișnuiți să ne gândim la ceea ce este bine pentru noi. 
 Nu mă voi abate de la planurile mele de viață, voi continua să lupt pentru visurile mele, voi crede și o voi lua de la început ori de câte ori este nevoie. 
Sufletul este pe primul loc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu